torstai 25. helmikuuta 2016

Kääretorttua horroksesta heräävälle

Heipatihei!
Kivasti kuulkaa iltapäivällä rupesi meillä täällä aurinko paistelemaan :)
Ja leipastiin kääretorttua.
Tehtiin tumma kääretorttupohja. Väliin ja päälle laitettiin floravispiä (johon sulatin fazerin sinistä.)
Voin kertoo, että taltutti suklaa "nälän".

Meinasin jossain vaiheessa nukahtaa aamupäivästä, kunnes M tuli miuta herätteleen (Argh, oon aika pahantuulinen, kun ei anneta nukkua, tai siis sillä tavalla, kun oon justiin pääsemässä "hämärän rajamaille" ja joku tulee pulputtamaan siihen..aivan se mielessä, että nyt ei nukuta.)
Heti silmät auettua oli sellanen olo, että nyt muuten tarvitaan kakkua!! heh! :)

Jossain vaiheessa, kun M yritti saada meikäläistä hereille.. Mumisen yleensä aina niinkuin nytkin.. M kysyy mitä teet? Perusvastauksia uniselta akalta on -Mä mietiskelen.. -Mä vaihan tässä nyt järjestystä. Tai jotain tähän suuntaan :D
Niin myös tänään; Mitä teet?
 -Mä vaihdan järjestystä. 
Silmät kiinni?
 -Joo,joo..Mä mietiskelen.
Tässä sun mietiskelyssä menee koko päivä hukkaan? 
Ja minä siihen vastaamaan:
-Ei mulla oo kiire mihinkään. 
M rupesi hörönauramaan niin kovin, että oli pakko nousta. Erävoitto 1-0. Hävisin.
Jälkeenpäin rupesin miettimään mitä vastasin kysymykseen; Menee koko päivä hukkaan?
-Ei mulla oo kiire mihinkään.
Niin niinhän se on.. Ei tässä oo kiire mihinkään :)

(en tiiä menikö asian pointti nyt ihan ohi, mutta kuitenkin..)
"Hitaita" päiviä toivottelen :)






Joku pieni mies himoitsee jokaista suklaamunaa :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti