tiistai 1. maaliskuuta 2016

Crocs - Rakkautta

iiiih!
Arvaatteko kauanko oon näistä Crocseista haaveillu?
(No kauan!!!)
Ja nyt vihdoin ne sain :)
En ole siis vain raaskinut ennen ostaa niitä.. Ovat kovin tyyriit minusta!
Ja nyt jos hieman valotan kenkä- taustaani;
Olen maailman huonoin ostamaan kenkiä. En omista kovinkaan monia kenkiä. En lukeudu siis siihen perinteiseen naiskategoriaan; hirmuiset kenkävarastot, ja fetissit, haaveet omista kenkähyllyistä sinkkuelämää tyyliin, korkkareita miljoonat!
Nou thanks!
EI päde muhun. Löydän yleensä yhdet hyvät popot ja kulutan ne niin, että kävelen ne suurinpiirtein pohjattomiksi :D Ja niin..en omista yhtiäkään korkkareita! 
Olen jo pitkin talvea varastanut M:n kumpparit missä karvat sisällä (mikskä niitä sanotaan....nooo kuitenkin.) ja niillä olen lontostanut kaupat ja kaikki. Hah! (Vaikka M:llä siro 44.)
Mutta näistä mä olen haaveillu.
Ja tässä ne nyt on. Hirmuisen ihanat kenkuloiset. Ja sopii niin omalle pihalle, kuin isolle kirkolle. Ja oli kuule alennuksessa..enhän mie nyt muuten :D 
Hinta näillä on ollut monissa nettikaupoissa n.129e.
Ja nyt löysin ne 75e. Niin en enää voinut kieltäytyä..
Näillä varmaan sitten lompsin siihen asti, kunnes kesä tulee ja voi heittää jalkaan muutaman euron varvastossut, tai olla paljas jaloin. 
(No ehkä hieman kärjistettyä...vaikkei kuitenkaan.)







4 kommenttia:

  1. Ihanat kengät, joistain tuollaisista itsekin haaveilen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on aikas ihanat kyllä :)Ja hirmuisen kätevät..menee itellä tilanteessa kun tilanteessa!

      Poista