perjantai 1. huhtikuuta 2016

Mustavalkoista

Mikä niissä mustavalkoisissa kuvissa viehättää?
Sama kuva värillisenä - ja täysin eri tunnelma.
Tässä Mustavalko fiilistelyä meiltä!

Viikonloppuna luvassa hiekkalaatikon tekoa, ja kanalaan ikkunan vaihto :)
Luvannut huomiseksi lämmintä ja aurinkoista, jotenka ulkosalla mennään, ellei
Yrjö kaada minua petiin! :D
Viime yönä ensimmäinen potilas halaili posliiniastiaa... että saas nähhä onko seuraavan vuoro ensi yönä! En tykkää!!

Aprilli-päivää vietellään ja jo Huhtikuu! 
Huh!
Heti aamusta menin totaalisesti siskon höynäykseen, että nice! :)
Elkää uskoko tänään mitään mitä teille kerrotaan! :)

Viikonloppuja <3













2 kommenttia:

  1. Voi ei sitä on liikkeellä! Mä oon saanut höynäytettyä lähinnä siskoja että oikein huvittaa 😉 Mustavalkokuvat on tunnelmallisia! Kivat sukset tuolla ylhäällä! Mä odotan tuolta siskon aitasta yksiä vanhoja turkoosin värisiä mutta sinne ei vielä pääse kun on parit tolpat ja lumet edessä. Odottavan aika on pitkä! Paranemista sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja ärhäkkäästi tarttuu! Miekin oon pitänyt terassilla yhtiä vanhoja suksia ja ne on kyllä kauniita! Netistä löytyy kaikkia kivoja diy diy juttuja niistä.. Kiitos! Täällä ennalta ehkäsevästi vedetään jaffaa :D :D

      Poista